2011. augusztus 13., szombat

Spagetti ricottás paradicsommártással

Ezt a jó kis receptet a Stahl magazinból vettem. Most, hogy paradicsom mániában szenvedek, többször is megcsináltam - 2 gyerek mellett, szóval gondolhatjátok, hogy nálam mostanában csakis az egyszerű-nagyszerű receptek jöhetnek szóba.

6 nagy adaghoz (én a felét szoktam megcsinálni):

50 dkg spagetti

mártás:
1 sárgarépa reszelve (elhagyható, ha nincs rá időd sztem)
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma zúzva
2 cs. mozzarella
2 doboz 40 dkg-s hámozott paradicsom konzerv (friss pariból még jobb)
20 dkg ricotta
1 csapott ek oreganó
só, bors

tálaláshoz parmezán és petrezselyemzöld

- a spagettit kifőzzük
- a mártáshoz a hozzávalókat turmixoljuk, sózzuk-borsozzuk, és kevergetve 8-10 perc alatt összefőzzük
- a spagettit leszűrjük és összekeverjük a mártással.
Megszórjuk a parmezánnal és az aprított petrezselyemmel.

Isteni!!:-)

Eszter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése